Canan1990 Günaydın anneler. Benim bi sorum olacaktı. 4 haftalık hamileyim. Karnımın sağ tarafında ara ara ağrılar oluyor bu sabahtan beri. Aynısını yaşayan var mı.
Deletedmom277 Canan1990 Evet olabilir daha yeni olduğu için bebeğin yerleşmeye çalışıyor bu da kasıklar da karında ağrı yapabilir.
Mavilianne Canan1990 Normal canım bunun olması. Hatta bir iki hafta sonra artabilir. Benim 6. Haftamda çok şiddetliydi adet olacakmışım gibiydi. Kanama olmadığı sürece korkulacak bir durum yok. Dayanamayacak kadar olursan şiddetlenirse doktoruna danışırsın 🌸