Fidannnn 30. Hafta dogum pozisyonuna girmemisti 32. haftada kafası aşağıdaydı pozisyonu almıştı sevinmistik 35.haftada bizim totosu diye sevdigimizin yerin kafası olduğunu öğrenmemiz 🙄 tam midemin üstünde ins döner 39 a kadar bekliycez dönmezse sezeryan dedi doktor dönmesi için ne yapabilirim normal doğum istiyorum hayırlısıyla
Deletedmom277 Fidannnn Dönmesi için pek bir şey yapamazsın canım o bebeğine bağlı. Bol bol yürü sadece.
Zeynepzeze Döner annesi endişelenme, keyfi yerinde demek ki miniğin ☺️ Sanırım onun keyfini beklemekten başka yapacak bir şeyin yok 😒