merveonl canım aynıyız demek bi güç oldu bana ☺Kramp bende de başlamıştı,doktor magnezyum yazdı,bir de her gün sade soda içiyorum,kramplar kesildi mutlaka tansiyon yükselmesi problemin yoksa tavsiye ederim.bu nefes daralması beni çok etkiliyo ,2günde 1ağlıyorum ,sonra napıyorum ben diyorum,şükrediyorum ama duygular da karışık sanırım sürekli allak bullak