Yesra Mervensr şehir hastanesine gidiyorum ama her seferinde başka doktora gittim. Zatenzekai tahir deki doktorlar da geldi hangi doktor nasıldır bilemiyorum.
cansuuhakann Mervensr ben gidiyorum. Gamze hanımdan aşırı memnun kalmıştım fakat her zaman randevu bulunmuyor. Hep farklı doktorlara girdim ben ( haftam ileri diye ) fakat bütün doktorlar iyi.
Mervensr Benim doktorum çok iyiydi ayşe altındiş, ama doğum iznine çıkacak, yeni doktor arıyorum şuan 😊
OzgeSrc Mervensr Ayse Altindişi cok öven var ya Daha oncede Haymanadaymiş gittigine cok uzuluyor herkes 🙂 bende ona gidiyim diyordum iznemi cikacakmis ?☹ canim bide zaten buyuk dogumdaki doktorlar geldi oraya
Mervensr Ben haymanadayken de kontrole ona gidiyordum taaa haymanaya :)gerçekten müthiş bir doktor ama evet doğum yapıcak bu ay sonuna kadar çalşcak sonra izne ayrılıyo :( Büyük doğum doktorlarından pek hoşlanmıyorum, hassasiyeti olan, merhametli, doğal doğumu destekleyen bi doktor arıyorum ben :)
OzgeSrc Mervensr cok duydum ismini iyi bi doktormus ☺ neyse saglik olsun. bende dogumu şehir hastanesinde planliyorum bakalim hayirlisi canim
nserd Zelss denk getiremiyorum ben, şimdi 35+4 de 2 haftada bir gitmek gerekince aynı doktora sıra bulmak zor oluyor