Gulsahzeynep Arkadaşlar Adapazarı'nda bi mağaza var adını bilmiyorum kubbe mağazasının sırasında. Orda çok çeşit ve kaliteli şeyler var diyenler oldu. Hemde uygunmus. Giden bilen var mi? Adı ne mağazanın
Aksaanuuur Gulsahzeynep evet canım ben gittim yiğenime alışveriş yaptık ordan gerçekten kaliteli ve uygun tavsiye ederim
Alisalpa Gulsahzeynep biliyorum canım da ben pek beğenemedim. Malları güzel gelmedi. Fiyatı ucuz ama ben yeni doğana daha iyi kumaş aldım. Mesela 6-9 aylık kıyafetlerini ordan alabilirim ama yeni doğan kıyafetini almam. Gülen bebekmiydi öyle birşeydi
_zehra_ Aynı yerden mı bahsediyoruz bilmiyorum ama bende oğluma sünnet kıyafeti almıştım. Adi aysmini idi. Fiyat ve kalite çok iyiydi
Sinemmissss Beberon var çark caddesinde ordan da yapanilirsin birde kreşin sokağı dediğimiz bir yer var loya nın arka sokağı orda bir çok bebek mağazası var küvetine kadar herşeyimi ordan aldım