busraanneoluyor normali 30-40 dk arası sürüyor. Tonlarca ultrason fotoğraflarından oluşan bir rapor veriyor sana. Devlet açıklama yapmıyor ama sadece bakıp rapor veriyor. Özelde kendi doktorum yorumlamıştı. Ben malatya tıp fakültesinde yaptırdım. Perinatoloğun yapması lazım. Sen de Adana’da Balcalı’dan rendevu alıp yaptırabilirsin ya da özel bi hastanede, normal kadın doğum doktoru yapmıyor bunu.