Busimss Allah saglıklı hayırlı evlatlar nasip etsin cnm öncelıkle ☺️ pozitif ol hep olumlu düşün güzel olsun. Benimde bir sorunum yoktu adet duzensızlıgı dısında yumurta takibi ve catlatma iğnesi ile 2. ayımda hamile kaldım ilk ay olmamıştı vucut kendını hazırlıyor dedi doktor normal karsılamıstı yani inşallah hayırlısıyla olur ama olmazsada sakın üzülme pes etme aynı tedavıyı tekrar gör o zaman daha da yuksek oluyor olma şansı ☺️