Gizem007 progestani akşamları uyumadan önce alıyordum çünkü ciddi baş dönmesi halsizlik falan yapıyordu doktor önerisi ile uyumadan önce alıyordum
İğneyi de göbekten yapıyorum canım
İlk başlarda göbeğin sağ tarafına 5 tane sonra sol tarafa geçip 5 tane vuruyordum😊 dönüşümlü olarak vurmak daha iyi geldi bana