Kvkasyam ben 2 gündür isalim dün dr a gittim çatı muayenesi falan derken söylemeyi unuttum dr a isal olduğumu🤷🏼♀️ 37+2 yiz enfeksiyon yada yediklerimden olduğunu sanmıyorum çünkü isal geçiyor birkaç gün sonra tekrar başlıyor evde herkes ne yiyorsa onu yiyorum tuvalete çamaşır suyu döküyorum ama yok🥺