RabiaMm burda bir kaç yerde okudum bebek kanala girince mide bulantısı ile ishal oluyormuş annede
Dün bende özür dileyerek söylüyorum ishaloldum
Normalde hicbir şekilde olmamam lazım çünkü ben hep katı şeyler tüketen biriyim çok şaşırdım dün öyle olunca
..Acaba dedikleri gibi bebek kanala girince öyle belirtiler oluyor mu
Bir de aşağıya doğru baskı çok fazla var