Hilal_00 Selamın aleyküm hanımlar 🌺 19+1 günlük hamileyim bebek hareketlerini az da olsa hissediyordum ama son bi kaç gündür hissedemiyorum sizce erken mi yoksa normal mi tedirgin oldum açıkçası doktor kontrolüne de 1 hafta var ne yapmalıyım😒 @Gebelik
Oglusum89 Hilal_00 normal cnm ben o zamanlarda gunde 3 defa en fazla oda hissediodum bazen hıcc hıssetmıyodum haftan ilerledikçe sıklasıp şiddeti artıyor ☺️
Ataly Cok normal bisey bi canım benim zaten hep hissetmiyosun öyle erken ben 25+6haftaligim ben bile nadir hissediyorum hoc korkmana gerek yokkk😘