SuleDoruk Seymaa16 karmakarışık birşey oluyor böyle olunca da 🙃ben tekrar 17-18 de gidicem. Nasıl geçecek bakalım dört hafta 😅
Medine_1992 Kuzucugunannesi canım önce ultrason da ense kalınlıgını ölçüyor burun kemiği oluşumuna bakıyor daha sonra kan testi veriyorsun bir haftaya sonuç cıkıyor basit bir işlem
Ztbr Kuzucugunannesi kan tahlili verildi ense kalınlığına ve burnuna baktı doktor kalınlık 2.5 ustuyse down sendrom riski var demek bizde şükür temiz cikti ama kan sonucu 10 gün sonra alicam kıza benzetti ama resimde bildiğin çıkıntı var bende hayırlısı bakalım😂
Kuzucugunannesi Medine_1992 tamm canim peki kaçıncı haftada yapılıyor bu ilk gittiğim doktor hic iyi degildi değiştirdim doktorumu o yüzden soruyorum 21 inde gidicem doktora bakalm ne diyecek bu defa henüz 9 haftaligim gidene kadar 11 haftalık olurum
Terspektif Medine_1992 valla yarın tam 1 hafta olacak ama araya resmî tatil filan girdi ya galiba haftaya ancak çıkacak sürekli arayıp taciz edicem 😢
Medine_1992 Terspektif canım 10 günü bulur diyorlardı Bana da teste bir baktım 3 günde raporlanmış değişiyor işte hastaneden hastaneye hiç kafana takma canım zaten ultrosınu atlattın risk azaldı cıkar cumaya kadar
Medine_1992 Kuzucugunannesi zaten 11 ile 14 hafta arasında yapılıyor canım gittiğinde yapar büyük ihtimal
Kuzucugunannesi Medine_1992 tamm canim benim cook tsk ederim bilgiler icin ilk gebelik ve heyecan tedirginlik her duygi var o yüzden sormak istedim
Medine_1992 Kuzucugunannesi canım ne demek benimde ilk gebeliğim işte bende buralardan araştırarak öğrendim 😁💞tabi insan tecrübesiz oluyor zamanla öğreniriz herseyi
Medine_1992 Terspektif ben o kadar rahattım ki canım hiç düşünmedim bile ikili sonucu için giderken sadece cinsiyeti düşünüyordum Allaha şükür iyide cıktı sende gönlünü ferah tut 💞hersey Allahtan sonuçta buraya mutlu mutlu yazarsın sonucum iyi diye inşallah 💞