Semre42 Aselmelek ben 1 saat sonra sezeryan olacam malesef bebegimin hareketleri yavaslamis ve iri oldugundan doguma alincaz dua edin lutfen 🙏
Arendeniz Haribo42 Fevzi çakmak sana uzak mı😁 Ben açılmam olsun diye akşam 6-7 tur attım tüm parkın etrafında🤷♀️ Armoni ye gidesim var hava dan çekiniyorum 😅
Haribo42 Arendeniz kiiz ne kdr yakiniz bende fevzi cakmaktayim😂😂😂 armoniye bende hastaneye gidince gidiyorum😬 cuma gidicem
MinaveAnnesii Aselmelek biz de 38+3 suyumuz sınırdaydı iyice azalmış suan 2 kere düzensiz sancı çıktı nst de sabah lekelenme vardı açılma yok rahim yumuşamış sadece sezaryen gününe kadar hala bi ümit gelir diye bekliyorum
Arendeniz Haribo42 Aaaaaa akşam çıkarsan görüşelim ☺️ Ben malum her akşam çıkıyorum 8 gibi 1 saate yakın yürüyorum sonra halim kalmayınca hoop eve😂 Hamile olup parkta yürüyen tek kişi benim başka hamile göremedim 😂
Arendeniz Haribo42 Ya da Cuma gidersen kahve dünyasında kahve içebiliriz 😁son kez bi anne günü yapılabilir 😂
Haribo42 Arendeniz valla parkta yurumeye evet diyorum hahaha instagramin varmi eklim seni burdan zor oluyo ya😂 yakin birinin olmasida guzel ya sen tam kac haftaliktin