Sinemksk Srn18 ben yaptırmadım ama çevremde yaptıran var bi iğneyle karın duvarını aşıp bebeğin amniyon sıvısından örnek alıyorlar ama riski var operasyon öncesi dr uyarıyor 300 de bi düşük riski var diye
nurcakir58 Srn18 ben yaptırdım sabrettim. Bebeğim için güzel cikdi sonuç kordon bağından kan bile aldırdım
Sinemksk Srn18 bencede gerek yok bana da 2 li taramada down dediler oğlumda amniyosentez önerdiler asla taptırmam dedim sapasağlam maşallah
Altus Srn18 ilk oğlumdan kistik fibroz diye bi hastalıktan şüpheleniyorlar bunda da olabilme riski var mı diye aldılar