Happymamizmir Kızlar uyandığımdan beri esktra atım dediğimiz ritm bozukluğu yaşıyorum sizlerde de oldu mu bebeğe bi zararı var mı? Önceden de nadir zamanlarda yaşardım kalp doktoru önemli bi ritm bozukluğu değil demişti