Kavakyellerihercai tatlıyı çok seven ben tatlıdan tiksindim yiyemedim, çılgınlar gibi ekşili şeyler yedim 😁hatta bir gün eşimin tansiyonu düşmüş sürekli ekşili çorbalar salatalar yediğimiz için 🙊 bir de özellikle ilk zamanlar kasık ağrılarım olmuştu..