Ozican merhaba bana da bugün doktor aynı ilacı verdi bazen belim ve karnım da ağrı oluyor bu dönemlerde düşük olabiliyor yat dinlen dedi doktor, kanama lekelenme hiç olmadı şu an 5+6 hamileyim.
doktorunuz ilacı fitil olarak mı yoksa ağız yoluyla mı alın dedi acaba