balarisii Merhabalar hamişler ben bugün 32. Haftamı doldurdum çalışabilir aldım 2 hafta daha çalışıp 34. Hafta da çalışamaz alacağım ama aldığım günden itibaren mi başlıyor izin yani o gün çalışmayacak mıyım ?