deletedmom9494 Dilanserdar benim 37 haftalıkken 3 kiloydu 🧿 şuan 37+6 yız doktor bu gidişle doğumum zor olur diyor 🥰 Allah sağa Salim bir avazda kucağımıza almamızı nasip etsin 🥰
Dilanserdar deletedmom9494 bende 28 haftamdayken bana 2 kilo demişti doktor şokk olmuştum 4 5 kiloyu bulur dedim ama yavaşladı kilo alımı doktor normal dedi kilosu herbiri bir rakam veriyor
Myagz Kalbiminsesi benim mecburi sezaryendi canım son haftalar kilo almadı plesenta yaşlanması vardı en son Cuma günü 2850gr çıkmıştı Salı sabah 2860 doğdu sağolsun canım doktorum dosdoğru ölçmüş kilosunu boyunu