Muallimehanim Son 50 günümüz kaldı Allahın izniyle. Şunu merak ediyorum benim hastane ortamında çıkan tansiyonum var maalesef. Bununla ilgili post açmıştım ama yeterli cevap alamadım hiçbir zaman 😪 Doktorum evde böyle bi sorunum yoksa sıkıntı olmaz demişti ama doğuma giderken büyük ihtimal heyecandan tansiyon falan çıkıcağı için dil altı vs veriliyor mu diye merak ediyorum. Sonuçta her insan heyecanlanır ve buna bağlı olarak tansiyonda değişmeler olur diye düşünüyorum. Nasıl bir müdahale yapılır sizce? Ya da yaşayan var mı?
ekara Muallimehanim düzenli tansiyon artışınız varsa bu tehlikelidir ve gebelik zehirlenmesine neden olabilir. Doktor tansiyon için size sürekli kullanmanız gereken ilaç yazar. İhmal etmeyin. Günde 4-5 kere tansiyonunuzu düzenli ölçmeniz gerekiyor
Muallimehanim ekara Düzenli tansiyon artışım yok. Evde ölçüyorum gayet normal. Sadece hastane ortamında stresten ve panikten kaynaklı çıkıyor. Hastane fobim olduğu için 🤦🏻♀️
ekara Muallimehanim öyleyse doktor ilaç yazabilir ama sadece hastaneye gitmeden önce evde yarım limon sıkıp için tansiyonunuzun artmasını önler.