aysegl_33 Elanr_altintas1 bende de olmuştu canm o ilk başlarda oluyordu şu an bı sorun yok çok şükür progestan kullanıyorum
ekara Elanr_altintas1 kanama düşük tehlikesidir. O yüzden doktor size ilaç yazar ve istirahat etmenizi söyler. Kanamanız devam ederse düşüğe neden olur. Doktorunuza bugün muayene olun mutlaka
Lilensa Doktora git hemen leke bile gelse doktor gelin diyor posta ne gerek var hastaneye gidin direk.
GulendamEsra Ihmal etmemeni tavsiye ederim, bi doktora gorun derim,ben yasadim çünkü kotu sonuçlandı, senin belki normal bi durumdur ama ihmal etme