Esra_ozturk58 Kızlar progestan 200 mg kullanıyorum ve fitil olarak aynı zamanda bnm başka ilaçlarım da var onları içsem bir zararı olmaz dimi 💁
Pinarynr Esra_ozturk58 içiliyormkuzum ben epilepsi hastasıyım içiyorum. Bı sıkıntısını görmedim sadece sarhoş gibi oluyosun Bi saat yatıyorum ben geçiyo sükür ama sen yinede bi sor doktoruna o zaten baska ılac kullandını biliyosa sıkıntı yoktur