esranne progestan verdi bana da kanamam oldugu için düşük tehlikem var surekli yatmam gerektiğini soyledi ayakta bile durmaman gerekyo dedi ama yatarken hep yan tarafa dogru yatıym oda rahatsız ediyor ama bi zararı olur mu bilemedim inşAllah sağ sağlim alırızda rabbim o duyguyu daha güzelliğiyle yaşatır🙏🏻😔