Asya-34 Kızlar merhaba çok merak ediyorum gerçekten😊Meryem ana otu doğumda açılmayı sağlıyormu,aranızda uyğuluyan varmı,39+1 günlük olduk bizde ne zaman içilmesi gerekiyor.😊