Ilbilge 30+3 üz hala zofer, zofran kullanıyorum ve bıraktığım an bulantılarım feci şekilde devam ediyor. Ve kalp çarpıntım hala var. Doktorum herkesin bünyesi aynı olmuyor bazıları Doğuma giderken bile kusuyor demişti. Ve ilaç kullanmamda hiç bir sakınca görmedi. Korkulacak birşey olmadığını düşünüyorum