Peluskaa Arkadaslar merhaba dün bi anda kan bosaldı ve dr a gittik. 14 . Haftamdayım dr plesentada kanama olduğunu soyledi 😔 istirahat ve progestan verdi . İzliycez takip edicez bol bol dedi .. basına gelen var mı ? Gecti mi ? Bebegi saglıkla dogdu mu 😔😔
ekara Peluskaa kanama alanları gebeliklerin bir çoğunda oluyo. Benim başıma gelmedi ama çoğu kişinin başına geliyo progestan kullanın uzanırsa sürekli geçiyo. Korkma inşallah herşey yolunda olucaktır
BurinTasKaradag Merhaba benimde 13. Haftada kanama oldu. Plesentadan olabilir dediler. Pruluton ipne yapıldı kanamam durdu. İçerde kanama alanı da görülmedi. Bol su için günde 3 litre lütfen. İçerde kanama alanı yoksa birşey olmuyor. Ama enfeksiyon olmaması açısından bol su için
Peluskaa BurinTasKaradag normalde kanamamdan dolayı hep progestan kullanıodm kanamam gecmisti cok sükür hersey yolndaydı uzun zamandır ilk defa dun boyle oldu ... korkar oldum anlatamam 😔
BurinTasKaradag Peluskaa korkmayın dediğim gibi bol su için çok faydasını göreceksiniz. Kanama enfeksiyon oluşturabiliyor kendinizi enfeksiyondan koruyun o daha tehkikeli emin olun.