sevdanur13 bazıları gebelık depresyonu gecırıyor.. allah gunah yazmasın sımarıklık olarak goruyorum .. kanser hastası hamıle arkadasım var bebegını alacaklar durumuda kötü .. O olsa anlarım durumu berbat.. ama evladı saglıgı yerınde hep kendı saglıgı bana normal gelmıyor