Damla6606 Merhaba eylül anneleri ne durumdasınız bizim oglanın gelesi yok sıkıldım artık dogsun istiyorum bian önce açılma olması için neler yapıyosunuz agrınız sancınız varmı bende hiç biri yok 😑🙄
Arendeniz Damla6606 Ya bu Eylül bebekleri hep aynı galiba 😂 Yok bacım gelen giden 38+3 olduk millet bu haftada nasıl doğuruyor anlamıyorum🤷♀️ Ben de yürüyüp duruyorum ama tık yok haftaya kadar gelmezse doktor kendi doğurtacak sanırım😁🤷♀️
Seherr Damla6606 39+1 sadece kasılmalarım ve hafif karın ağrım var sadece :(( çok yürüyüş yapıyorum squat egzersiz falan ama bebişim gelmiyor bugün kontrole gidicem bakalım ne dicek doktor 40 ı geçsin istemiyorum
sevginanc Damla6606 38+3 😊 Geceleri kasılma ve yalancı sancılar yüzünden zor uyuyorum,ama gündüz sancı falan yok 😢😊 Pazartesi kontrolümüz var inşallah sancı ve açılma vardır,çok yoruldum hayırlısıyla doğsun istiyorum artık
Damla6606 Seherr hepsini bende yapıyorum bi heycanla tuvalete gidiyorum belki nişan gelmiştir diye ama nerdeee
Damla6606 sevginanc aynı ya sabaha kadar kırk kez kalkıyorum ufak ufak adet sancısı gibi agrıdan baska agrım yok 😑
Kbra986 Ya ben 35 hafta dayım bende uyuşma gibi sancı oluyor acaba doğum olabilir mi çok aşağıda bide sancı zorluyor çıkmak için 😊 ama tık yok
sumeha BiDçzde 38+6 olduk sancılarım kasılmalaım var ama düzenli değil nst de gecen hafta çıktj sancı. Bakalm ne zaman gelecek bugün çatı muayenesi de yapılcak randevum var