CerenAkbulut dogum bu illaki zorlu süreçleri var ama öyle ay çok acidi ay öldüm ay bittim deyil .suni sanciyla dogum yapicak arkadaşlarin kasilma agrilari biraz daha oluyor ilk dogumun açilmam olmadigi için fitil verilmişti baktilar halen açilma yok suni sanci vermişlerdi42 haftalık di kizim belden igne olmuştum çok rahatlamiştim tek diyecegim önemli şey
(Sürekli hareket edin ,eşiniz masajla sizin gerginliginizi alsin ve aciya dayanamayan insanlar kesinlikle belden igneyi yapsin tavsiye ederim dogumdan sonrada belimden herangi bi agri yaşamadim dogum yaptigim gün ayaklanmiştim )