Dün kontrole gittim ben de 11+2 doktor direk erkek dedi 🙄 hatta organını gösterdi çocuğu sürekli döndürmeye çalıştı 5 6 dakika boyunca görmek için uğraştı ve kordon mu yoksa organımı bilmiyorum ama bana kesin erkek dedi ve ekledi çok nadirde olsa değişebiliyor cinsiyetleri ama erkek dedi cuma günü ikili tarama testimiz var bakalım ordan ne sonuç çıkacak