Aleyyynavefa ben 27 gün önce oldum spinal anestezi ile sezaryen. İlk iki gün baş ağrım olmadı ama sonrasında bir hafta çektim, kesinlikle kahveni kolani ihmal etme ama kola bebeğe gaz yapabilir, bir de asla yüksek yastıkta yatma bir süre engin yat, ameliyat sırasında da panik olursan hemen sakinleştirici veriyorlar ya da uyutuyorlar, acı hissi olmuyor ama içini bosaltirlarken ağrısız sadece bir baskı hissedebilirsin sakın korkma, zaten bebek beş dakikada çıkıyor, iç temizleme işlemi uzun sürüyor, Allah kurtarsın inşallah bebeğini sağlıkla kucağına al, bir de doğumdan sonra asla ayağın sırtın çıplak gezme, çok terleyeceksin bunalacaksin ama dayan kırkın çıkana kadar ben dayanamadım zatürre oldum cigerlerimi üşüttüm, sen kendine çok iyi bak ki bebeğin de iyi olsun 🤗