Bebek2019 benim de senin gibi ilki normal doğumdu. Bu dönmedi malesef 17 gün önce sezaryen oldum. Normal Doğumun konforunu yaşamış biri için sonrası biraz zor gelecek sana.. rahat girersen rahat geçer panik yapma sakın. Yürüdükçe iyileşeceksin, sezaryenin tedavisi sadece yürümek, ve kahve iç bol bol. Allah yardımcın olsun