Derya_grk09 Hanımlar 22+5 haftalık hamileyim haftada 1 defa belime öyle bi ağrı giriyorki sanki ortadan ikiye ayrılıyor.3 saat sonra falan geçiyor.belim ağrıyınca akintimda çoğalıyor.sebebini bilen varmı acaba?
Elmiramm Ben 18 haftalğım ilk günden beri var ilk hamileliğim de senin gibi sonradan olmuştu idrar yolu enfeksiyonu olmuştum Bi doktora görünmende fayda var canım
Derya_grk09 Elmiramm çok teşekkür ederim canım.belki kötü bisey deildir diye.hemen elham yapmamak için sordum🤠malum hastane 1 saat