Ayseysf 20. Haftadayım bebeğimi 16. Haftadan beri hergün mutlaka hissediyorum hatta son ıkı haftadır kıpır kıpır hiç durmuyordu bugün hiç hissetmedim.Normal mi sizce ?
Mirayyy77 Ayseysf o haftalarda pek hareketli olmuyolar düzensiz oluyor genel de için rahat etsin diye tatlı yiyip sol tarafına yatp bekleyebilirsin canım oynayacaktır , inşallah 🤗
Leyla9292 Ayseysf ben 21 inci haftada bile çok az sadece geceleri uzanırken hissediyordm üstelik üçüncü gebelik olmasında rağmen.
Gamizz Ayseysf hiç endişelenme bazen derin uykuya dalıyorlar bende 15. Haftam da hissediyordum 20 li haftaların başında bi sakinledi meğer uyuyormuş 😁😁 çikolata ve tatlı yiyip sola yatıyordum o zaman hareketleniyordu 😊
Ayseysf Mirayyy77 hissetmeye başladığımdan beri hissetmediğim bi gün bile olmaynca kaygılandım deneyeceğim teşekkürler ❣️
Mirayyy77 Ayseysf bende geçtim o dönemlerden canım çok iyi anlıyorum seni anne yüreği işte oynamaynca ay bişey mi oldu acaba diye telaşlanıyoruz çok normal 🤗
Mirayyy77 Ayseysf bende geçtim o dönemlerden canım çok iyi anlıyorum seni anne yüreği işte oynamaynca ay bişey mi oldu acaba diye telaşlanıyoruz çok normal 🤗
Gamizz Leyla9292 herkesin bünyesi bir değil ki herkesin farklı hamileliği 😊bende 15 haftalıkken hissettim hatta kontrolüm vardı hissettiğim an ultrasonda da gördüm ve emin oldum bana da erken gibi geliyordu emin oylamıyordum çünkü ilk gebeliğim 😊