Mirayyy77 İyi geceler hanımlar, 36+1 haftamdayım, bebeğim genelde hıçkırıyodu. Ama bugün 3 kere tuttu ve şuan da da hıçkırıyor normal mi ? Hergun hıçkırması fln dışarıdan da belli oluyor benide sarsıyo hatta 🙄 sizin de oluyo mu sürekli????
Mr1517 Mirayyy77 Hoşuma gidiyor kafasını seviyorum 😂 hıçkırdıkça pozisyonunu çözüyorum bittikten sonra pozisyon değiştiriyor hatta 😂 zevkli yani benimde dışarıdan belli oluyor 34 haftalığız 🌸
Mirayyy77 Selinnnce nebiliyim çok tutuyor su mu yutuyor sürekli sıpa napıyosa 😂 Netre ufak bi baktım da çokta sürekli hickirmasi iyi değil fln yazıyordu birde burda sorayım belki başına gelen soran fln vardır diye düşündüm 🙄😊
Selinnnce Mirayyy77 nette hersey kiyamet alameti gibi zaten hep kotu seyler yaziyo valla inanma onlara cnm
Mirayyy77 Selinnnce aynen canım bende ondan buraya bi yazayım dedim saçma bi soru oldu belki ama napymm anayim ben ana afsgsgs 😂😂😂