Kubraa23 Kızlar eşimle yağız Efe ya da yağız Alp ismini düşünüyoruz sizin başka önerileriniz neler iki isim koymak istiyorum 🙏
Leyla9292 Kubraa23 bizde ömer asaf koymayı düşünüyoruz.. yada yiğit hamza.. miran mert aras ayaz koy diyenlerde var..şuan aklımda ya ömer tek koyacam yada ömer asaf🤔🤔🤔
SerifeYazar24 Kubraa23 bence yağız Alp çok güzel❤️ Benim hayalimdeki isim☺️ Henüz cinsiyetimiz belli değil ama belli ıslasa malesef koyamıyoruz dede isimleri baskın kalıyor🙄
Merzub Asaf,Mahir,Agah belki ağır gelebilir ama bunlar hoşuma gidiyor bizde daha cinsiyet belli değil erkek olursa eşimin ismini koyucam çok seviyorum Zübeyir..Yağız Alp daha güzel duruyor 🤗
Haribo42 Merzub asafisminibizde çok düşündük ama saf diye dalga geçerler okulda dediler o yüzden vaz geçtik.. agahıda çokkk begeniyorum onada hep çok ağır dediler :((
Haribo42 Merzub bide agaha herkes dede ismi gibi diyo😂 mahirde o dizide bi mahir vardi uyuz oluyodm aklima hep o geliyo
Serpilsaltikalp Kubraa23 Ateş isminde bir oğlum var. Kardeş bekliyoruz. Erkek oda. Aren düşünüyoruz şimdilik.