Hazaldalilar Awkim günün her saniyesi terliyorum hele geceleri geceliğim sırılsıklam oluyor yastığım sırılsıklam her dışarı çıkıp eve girdiğimde sabah öğle akşam duştayım 😂 yalnız değilsin 36+4 🤚
Tashasret Ben yaklaşık 3 aydın vantilatör ile yaşıyorum gece gündüz ateş basıyor, kan basıncımız arttığı için sıcak basması oluyor. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Haribo42 Tashasret vantilatör klima hepsi saniyesine dokunuyor bana üşütüp hasta oluyorum halbuki kendime asla çevirmiyorum:(
Tashasret Haribo42 Ben karnımı ve belimi çarşaf ile örtüyorum gece yatarken de gündüz otururken de o yüzden bir sıkıntı yaşamadım şuana kadar, belden üşütmemeye dikkat edin 🙏🏻