Zeynepannesi aklın varsa zeynep kamil’i düşünme. Ben perinatoloji bölümünde yattım riskli gebeliğim. İmza attım çıktım ve cimer’e şikayet ettim.
Doğumu falan da zaten asistan doktorlar yapıyor. 2 gün çığlık çığlığa suni sancı çeken gebeler , tersleyen çalışanlar
Cocuğunu özelde doğur acil bişey olursa direk sevk ediyorlar zaten ambulansla onu dert etme. Ben öyle yapıcam çakmak erdem’de devam ediyorum artık