Raziye26 canım ben geç döllenme yaşadım.15gün sonra öğrendim değerim çok düşüktü..ancak çok şükür bi skntı olmadı..inşAllah seninde değerlerin yükselir skntı sters yapma.harektlerine dikkt et..düşük tehlikesi yaşama..ben kalp atışını duyduktan sonra bi kaçgün sonra kahve leke geldi gittiğimde düşük tehlikesi dedi doktor..ancak değerlimde düşüklük olmadı..bu süreçte ilişki sıcak suyla banyo yapmaktan ani hareketler ağır şeyler kaldırma yükseğe uzanmaktan uzak dur..Rabbim nasip etsin inşAllah isteyen herkese