Kubralpergece 17+6 aşırı bel ve yumurtalıklarımda agrı baskı var normal mi bu durumda olanlar varmı ☹
Canan07 Kubralpergece bende 15 haftaligim belim asirim agriyor sanki sopa yutmus gibiyim cok zorlaniyorum bende bide bel fıtığı var