Gmz11 Ya kızlar 25 Haftam dolcak bu hafta ama son günlerde çok agrım var ayağımın üstüne basamıyorum ayak bileklerim acıyor sizde de oldu mu hafta olarak erken gibime de geliyor aslında normal mi anlamadım . Aslında tüm gün yattım bugün ama yok bileklerim acıyor eşim vikisle ovdu şimdi bileklerim nasıl acıyor artık anlatamam size 😔
gozdeak Gmz11 canım magnezyum eksikligi olabilir bi doktoruna danış doktor bana sordu agrin sizin var mi diye bende yok dedm o zaman kullanmana gerek yok magnezyum hapini dedi bi sor sende
Gmz11 gozdeak aslında kramplarım var diye yazdı doktor ama şansıma düzenli kullanamadım biraz daha dikkat edeyim bari 😔 Sen kaç haftalıksın ?
gozdeak Gmz11 29 oldum canim aynen düzenli kullan bide sütü eksik etme gercekten ben 20 haftalikken süt icince gucleniyodum iyi hissediyodum kendimi