Ulku12 Herkeze iyi geceler bez ve ıslak mendil olarak hangi markayı tercih ettiniz ve bebeğin bakımı için şimdi onların alışverişine başlıcam ama hiç bir bilgim yok
Gamzelianne1453 Ulku12 bez sleppy aldim islak mendil uni baby yenidogan aldim ama e bebekten baby me dev boy pamuk aldim onunla temizlicem hastanede ve disarda lazim olursa diye islak mendil aldik
GeeeF Bir yaşına kadar prima kullandım bir yaştan sonra sleppy kullanıyorum ikisinden de memnunum primanın fiyat baya uçtu ama ıslak mendil olarak uni baby kullanıyorum ikili sekilde 11,5 tl ye alıyorum
Bsralsn Ulku12 bildiğim kadarıyla sleepy ıslak mendillerde parfüm var ben yenidoğan için uni bany saf su ve pamuk almayı düşünüyorum
mnli Bebek bezi prima aldım ıslak mendil unibaby ama pamuk kullanmayı düşünüyorum başta yine de mendil de aldım
DnzNhr Ben sleepy hepsi aldım şuan kampanyası var 40 tane bez 3 ıslak bendil 15 ki alt açma örtüsü hepsi 50 TL kargo ücreti yok bi bakın ben bezini beğendim incecik🥰 ıslak mendil ilk günler zaten kaynamış ılıtılmış su ile pamukla temizlemeyi düşünüyorum ☺️