Eceyavuz canım valla endişelenmeni istemezdim sebep oldum ama benim durumum farklı biraz yani suyumuz sınırda plesantamız eski kordon boynunda doktor da zaten 33 35 görmemiz lazım diyordu o yüzden ben biraz panik yaptım ve doktorumun iletişim numarası yok yok zamanlarda veriyor Muş hastası fazla olduğu İçin sorun çok oluyor diye son zamanlarda hemşire ve ebesinin numarasını veriyor