Kayabusra35 Kayabusra35 Bertevc Çok şükür yolunda şuanlık artık ev için detaylı bi temizlik bebek çantası hazırlıgı falan derken çabuk geçer diye düşünüyorum inşallah🙏
Bertevc Bende 30+0 oldum aynı güne denkgeliyoruz 😃 Umarım herşey yolundadır sizin için, evet bana da artık hızlı geçer anlamazsın diyorlar 😬
Kayabusra35 beyazguvercinim33 Bebek kıyafetlerini ne zaman hazırlmayı düşünüyorsunuz yıkama ütü falan
beyazguvercinim33 Kayabusra35 Allah izin verirse Ekim başı yıkayıp ütüleyeceğim ondan önce ev temizliği halı koltuk yıkatma ve dip köşe temizliği yapacaz kocayla Ekim 10 gibi de bebişimin eşyalarını hazırlayacağım doktor bugün Ekim sonu dedi 🙈❤️🤲
beyazguvercinim33 beyazguvercinim33 siz ne zaman düşünüyorsunuz ☺️ Şimdiden yaparsan ev temizlenirken yine toz kalkacak zamanım da var bir günde yapacağıma 2-3 güne yavaş yavaş yapacağız inşallah 🙈
Krdlnyldzn7 Biz de 30+1 olduuuk bundan sonrası bize de çabuk geçer diye düşünüyorum 🤔 İzne de ayrılıyorum haftaya , evle eşyalarla vs derken vakit geçiririm 🥰☺️ İnşallah sağlıkla gelsinler 🧿😇
Rahtes Bizde 30 +3 olduk.. ama çalışmayı düşünüyorum 37sonuna kadar. Dip temizlik için de 37 sonrası düşündüm. Geç mi kalırız?
Eceyavuz Rahtes Bence çok geç kalırsın 31 haftadayım dün temizlik yaptim çam duvar kapı koltuk yorulduğumu farketmedim duş aldıktan sonra belim ve bacaklarım tutmuyor dünden beri yatiyorum hic halim yok
Kayabusra35 Bende ekim ortası gibi evimi temizletmeyi düşünüyorum sonra bebek kıyafetlerini ütüle yerleştir çanta falan hazırlarım kasım ortası gözüküyor dogum bakalım