Gonulklky eşimde hep kız çocuk istıyodu zaten bende çok şükür önce saglıklı olsun düşüncesindeydim.inanki doktor kontrollerine ilk önce herşey yolunda kelimesini duymak için gıdıyorum 🙏 ama çok şükür ilk çocugum kız olucak dıye memnunum tabı 🤗 Allah önce sağlıklı,sonra herkesin gönlüne göre versin inşallah 🙏💞