Hsrt_orhn Doktor %75 %80 erkek dedi erkek oluğunu söyledi %25 % 30 kız olma payı var yani anladığım kadarıyla. Sizce olabilir mi yani %75 erkek diyip kızı olanlar oldu mu ya da aksi halde ki ihtimali yaşayan ?
Foto03 Hsrt_orhn kapı gibi pipili fotoğrafı varken bugün kız denildi herşey Allahtan 😄 kızlarda da çıkıntı oluyormuş 16.haftadan sonra
Mrvsdr Hsrt_orhn ilk başta kesinlikle erkek dedi sonra ki hafta kız dedi şuan 17 haftadayız bir kızım olcak inşallah 16.haftaya kadar beklemeni öneririm canım
Nevim83 Banada yüzde 80 erkek dediler şimdi bizim kızım olucak bence 3bucuk ayını doldurmadan inanma bekle
Egefe Deletedmom0071 bu güne kadar okuduğum postların geneli erkek diyip kız çıkması gerçekten şaşırtıcı
Leyla9292 Hsrt_orhn bana 12+5 te kıza benziyor dedi devlet hastanesin de 17 haftalık iken özel de erkek dedi.