Ahmedyusuf hanımefendiciğim Canan Karatayın kendi branşı değil zaten bu konu ( iç hastalıkları ve kardiyoloji uzmanı) çayı da tereyağı koyarak için diyor öyle mi içiyorsunuz? Yapmayın Allah aşkına herkes kendi branşıyla ilgilensin. O kadın yüzünden ani bebek ölümü oranları arttı. Çevremde sağlıkla ilgili bilgisi olmayan çoğu kişi şeker yüklemesinin zararından bahsediyor kulaktan dolma. Ama yapılmassa ve gebelik şekeri anlaşılmassa bebeklerin nasıl anne karnında kaybedildiğinden bahseden yok. Doktorunuz gerek görüyorsa lütfen kendi kadın doğum uzmanınızı dinleyin, en doğru kararı kendi branşı olduğu için doktorunuz verecektir🙏🏻 Sevgiler, sağlıklı doğumlar 😊