Esra-1988 İlk doğumumu sezaryanla yaptım üstünden 5 sene geçti normal doğum yapmak istiyorum aranızda sezaryandan normal doğuma dönen varmı ?
minikkurabiyem2019 Esra-1988 benımde 5 sene oldu ama ben kendime güvenemiyorum ya 🙈 ilkim mecbur sezeryan olmak zorunda kaldım
Tugbaolgnn Esra-1988 açıkçası sezeryan yaptıyaan bence yine sezeryan yap sonuç olarak ordan dikişlisin ve normal doğurduğunda rahminde bozuluyor benim düşüncem tabi bu ama tabikide normal doğum daha sağlıklı ilki normal olsaydı ikinciyede sezeryan yapma derdim
Guzelannee Benim 12 yıl geçti hiçbir doktor evet yapabilitsin demedi bende kısmet deyip yine sezeryan olacam yarın bir yerden de zaten üstten keaildim birde alttan olmasın dedim normal dogum sezeryandan zormuş diyorlar