EF1324 Arkadaşlar herkese merhaba. 33 haftalık hamileyim doktor her gittiğimizde bebis babasına benziyor kafası biraz büyük diyor. Ben korkmaya başladım normal doğumdan. Böyle bi durum yaşayıp normal doğuran var mii😐