Sermec bende devlette kontrol edilip özele gitmek saçma olur hem kabul etseler bile doktorla aranda bir süreç olmadığı için bağ oluşmaz sana çokta özenli davranmaz bence. Özenli derken guleryuzden bahsetmiyorum mesela bazı doktorlar estetik dikişler atıyor yada işte nazliyor hastayı. Bir kere gördüğü hastaya onu yapmaz bence nerde 9 ay muayene oluyorsanız orda doğum yapin